Klinika za posttransplantacijsko praćenje nefroloških pacijenata

Na čelu ove klinike se nalazi Prof. dr. Senaid Trnačevic koji je svjetski poznati stručnjak iz oblasti transplantacije bubrega.

Njegova uža specijalnost je transplantacija bubrega i praćenje pacijenata poslije transplantacije. Praćenje stanja pacijenta i stanja transplantiranog organa je vazan preduslov za dugotrano prezivljavanje organa.

Uz pomoć tima ljekara razlicitih specijalnosti i subspecijalnosti ova jedinstvena klinika na nasem prostoru, stoji na raspolaganju ovom tipu pacijenata.

Transplantacija je ponekad jedina terapijska opcija liječenja akutnog ili kroničnog zatajenja organa. U skrbi za pacijente s transplantiranim organom prisutne su brojne komplikacije koje uzrokuju moćni imunosupresivni lijekovi, kardiovaskularne, neoplastične i metaboličke bolesti.

U godinama nakon transplantacije pacijenti održavaju redovite kontakte s transplantacijskim timom u cilju odgovarajuće i pravovremene intervencije u slucaju u detekcije nuspojava imunosupresivne terapije i prijetećih metaboličkih poremećaja.